Eerbetoon aan onze veteranen
Burgemeester Marja van Bijsterveldt heeft gisteren samen met Nieuw Guinea veteraan Kees van Galen en Stacey, een kleinkind van de voorzitter, het Anjerperkje opnieuw onthuld op het Bolwerk in Delft. Onze secretaris had een interview met het AD over de betekenis van het Anjerperkje en zijn tijd op uitzending naar Afghanistan en Somalië. Helaas werd…
